was successfully added to your cart.

Apple

iPhone 8 și iPhone 8 Plus – primele probleme

Scris de către 26 septembrie 2017 Niciun comentariu

O mare parte din cei care s-au grăbit să cumpere smartphone-ul iPhone 8 și iPhone 8 Plus au fost dezamagiți, raportând defecțiuni legate de difuzor. Nu au fost cazuri singulare, sesizările fiind făcute de către clienți din Australia, SUA, dar și Europa.

Prima dezamagire a clienților Apple a fost deja raportată. Mulți dintre cei care au cumpărat smartphone-urile iPhone 8 sau iPhone 8 Plus au ajuns la concluzia că era mai bine să fi așteptat iPhone X, așa cum a relatat presa în ultimele articole. Se pare că aceste modele de telefon au înșelat așteptările clienților, iar raportările au fost destul de multe.

Așa cum relatează site-ul Macrumors.com, prima imperfecțiune descoperită la telefoanele 8 și 8 Plus este legată de difuzor. Acesta generează sunete statice intermitente în timpul apelurilor telefonice. Se pare că aceste sunete au deranjat suficient de mult clienții, încât aceștia să raporteze problema. Calitatea convorbirii telefonice este afectată destul de puternic de către aceste sunete.

Problema este legată de difuzorul de ureche al celor două modele de telefoane. Nu s-au sesizat probleme atunci când a fost folosit difuzorul principal și nici la folosirea căștilor.

Dacă unii s-au grăbit să arunce vina pe rețelele de telefonie mobilă, ei bine lucrurile nu stau chiar așa. Aceste sunete deranjante nu apar numai în timpul apelurilor telefonice. În cazul folosirii Face Time există aceeași problemă. Utilizatorii sunt de părere că difuzorul de la ureche este cel care generează aceste sunete.

 

Pe forumurile clienților Apple, cei care au întâmpinat această problemă au catalogat situația drept „foarte supărătoare și imposibil de ignorat”. În timpul unei convorbiri telefonice inițiate de pe un iPhone 8 și iPhone 8 Plus, sunetele nu sunt auzite și de către interlocutori. Ca soluție de moment, unii clienți au trecut – în timpul convorbirii – de la difuzorul de ureche la cel principal. La fel au procedat unii clienți și în timpul apelurilor VoIP. Cel mai probabil, problema este legata de software și nu poate fi rezolvata prin restore. Înlocuirea unităților defecte nu este nici ea o soluție optimă. Totuși, după numeroasele recenzii negative din presă, compania Apple va analiza – cu siguranță – această problemă. Este posibil ca actualizarea iOS 11 să fie o soluție.

 

Așa cum era de așteptat, unii bloggeri au făcut deja și testul căderii, comparând rezistența lui iPhone 8 cu rezistența smartphone-ului Samsung Galaxy Note 8. Inițial, compania Apple a definit ecranul de sticlă de pe iPhone 8 ca fiind „unul dintre cele mai rezistente ecrane implementate pe un smartphone”. Din păcate, testele făcute de către bloggeri dezvăluie faptul că Galaxy Note 8 nu este atât de rezistent, dar nici iPhone 8 nu excelează la acest capitol.

iPhone 8 și Samsung Galaxy Note 8 au fost supuse și altor teste. Celebrele smartphone-uri au funcționat 12 ore în apă, în recipiente fără presiune. Ambele modele au rezistat acestui interval, după care Samsung mai avea 29% din baterie, iar iPhone 8 a avut nevoie de o nouă încărcare.

Surse: Macrumors.com, iphoneitalia.com

© 2016 Glassgsm.ro. | CUI: 32543269 | J33/896/2013