Termenii și Condiții

Glassgsm Mobile S.R.L garantează utilizatorului acestui produs că în cazul defectării în condiții normale de utilizare pe perioada de garanție, produsul va fi reparat gratuit la sediul firmei. Garanția se acordă numai pentru reparația efectuată. Următoarele situații duc la pierderea garanției:

– intervenții asupra produsului, executate de persoane neautorizate.
– deteriorări mecanice, plastice și termine ale produsului datorate neglijenței în utilizare.
– produsul prezintă urme de contact cu lichid sau alte substanțe.
– folosirea încărcătoarelor neautorizate de către producător.
– documentele de garanție nu sunt prezentate, au fost deteriorate/modificate/pierdute.
În toate aceste cazuri, reparația se va face contra cost.
Clientul certifică faptul că nu va avea reclamații/pretenții ulterioare de orice fel asupra stării în care a fost lăsat produsul/aparatul ( cu sau fără accesoriile aferente ) spre a fi reparat sau pentru a fi constatate defectele, având în vedere faptul că o constatare complet efectuată în momentul prezentării aparatului nu este posibilă.
În acest sens, Glassgsm Mobile S.R.L nu își asumă nicio responsabilitate pentru defectele ascunse ale aparatului care nu sunt prezentate în mod intenționat sau neintenționat de către client.
Prin acceptarea acestor termenii și condiții, firma Glassgsm Mobile S.R.L este eliberata de orice responsabilitate asupra aparatului respectiv.
Atenție! În urma reparațiilor pe placa de bază există riscul ca terminalul să nu mai pornească. Aceasta operațiune nu este acoperită de firma noastră.
Societatea S.C Glassgsm Mobile S.R.L nu își asumă răspunderea pentru produsele lăsate mai mult de 60 zile în service!